Alla inlägg under april 2009

Av Anna - 19 april 2009 01:15

Yepp, trött på att bara kunna ladda upp 100 bilder och opersonlig blogg - numera knattrar jag på www.schaferdina.blogg.se! Lägg in det på bloglovin.com eller Favoriter så blir jag mycket glad


Tack för mig, ha det!

Av Anna - 18 april 2009 11:51

Ja nu känner man lusten när alla roliga hundtävlingar hoppar fram på bruksklubbarna    Men för våran del får vi vänta en tid. Håller på och klickar in apporteringen. Dina är enormt kvicktänkt och mycket sakta men säkert så börjar det likna ett moment. Gäller att få bukt på tuggandet bara, men det tar vi på vägen .


Imorgon är det äntligen hundkurs igen!       Oh vad jag längtat nu över påsk!


Det blir en kortis idag , för nu ska vi iväg till Åby Travbana och så ska jag fotografera på travhästarna . Till eftermiddagen blir det mera apport-träning och uppletande! 


Ha det allihopa!

Av Anna - 13 april 2009 20:54

Oj vad länge sedan jag skrev!      Dina och jag har det jättegôtt i det varma vårvädret. Tyvvär är nu påsklovet slut och vardagen väntar ...
Idag har vi varit på hopptävling och fotograferat! Dina har varit otroligt duktig även fast jag inte var hos henne hela tiden och även fast det var hundar och hästar överallt!  Duktiga, duktiga hund! 


Hoppas ni mår bra allihopa, här kommer blder från idag:

Av Anna - 4 april 2009 21:11

... är vad vi sysslar med just nu! Påsklovet är igång och det är ljuuuuuuuvligt!   


Men just nu har jag ingen blogglust - hoppas ni har överseende  !  Vi "hörs"

Av Anna - 3 april 2009 23:11

Hade skrivit ett jäääättelångt inlägg här, klickade på spara och hela ERROR - historien kommer upp ... !


Alltså fyra olika bokstäver : suuuuuuuuuuuuuuuuuuck

/Anna

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards