Alla inlägg den 19 februari 2009

Av Anna - 19 februari 2009 19:14

Suck att det aldrig blir som man tänkt sig, va.

När man kommer hem efter skolan vid 4 så vräker snön ner och jag som hade tänkt spåra. Visst kan jag spåra i snö med, men jag väljer helst barmark första gången med Dina.

 Istället gick jag och Dina ensamna till grusplanen och lekte och tränade provisoriskt uppletande på gräsplätten som finns där. Riktigt kul tyckte tjejen och mycket med beröm fick hon.

Efter det fick hon som belöning gå och tugga på den tills vi kom hem till ängen och där tränade vi ögonkontakt med hjälp av bollen och "nej-övningar". 

Imorgon hoppas jag att det åtmistonne är betydligt mindre snö eller så drar jag till skogs med Dina och den nya spårselen! Nu är det dags för dumburken-tittande. Ha det bra alla där ute!


Dina i min säng med ailien-ögon som jag inte orkat redigera bort!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards